به کنگره دهم سازمان فدائيان خلق ايران (اکثريت)
پيام هيئت اجرايئه نهضت فراگير دموکراسى و ترقى افغانستان پيام هيئت اجرايئه نهضت فراگير دموکراسى و ترقى افغانستان


رفـقاى گرامى،
هيـئت اجـرايـئه نهـضـت فراگـير دموکــراسى و تـرقــى افـغانـستان، ضمـن ارج‌گـذارى به رونـد تـلاش‌هـاى تاريخـی‌تـان بخـاطـر سعـادت انـسان و بــرابــرى اجـتماعى و ملـى، برگـزارى دهمـين کنـگره سازمان فـدايـيان خـلق ايـران (اکثريت) را بـه شما شـادبـاش گفـته و موفـقـيت کـار کنگره را صمـيمانه آرزو می‌کـند. مبارزه در راه خوشبخـتى انسان و تامـين عدالت اجتماعى، آرمان‌هاى شريـف هسـتـند که ما را با هـم پـيوند می‌دهـند.
دهمـين کنگره سازمـان فدايـيان خلق ايـران (اکثريت) در شرايط حساس در منطقه ما و شتاب تحولات مهم جهانى برگزار می‌شود. اين امر وظايف دشوارى را در امر دفاع از صلح و حمايت ازسياست تشـنج‌زدائى در برابر همه نيروهاى ملى، دموکراتيک و مترقى قرار داده است.
نهضت فراگير دموکراسى و ترقى افغانستان، به مثابه ادامه دهنده جنبش‌هاى تجـددگرايانه، دموکراتيک و دادخـواهـانه سده پـيشين افغانستان در راستاى ايجاد يک جامعه دموکراتيک، مرفه و عادلانه مبارزه می‌کند.
نهضت فراگير دموکراسى و ترقى افـغانسـتان باور به سياست دوستى و همکارى، همگرايى و همبستگى ميان مردمان ما که داراى مشـترکات تاريخى، ديـنى، فرهنگى و زبانى می‌باشـند، دارد و اين امر را به سود همه خـلق‌هاى منطـقه، به سود صلح، ثبات و پـيشرفت می‌دانـد.

ما براى دهـمين کنـگره تـان صمـيمانه آرزوى موفـقيـت می‌کنيم.
بـا گـرم‌تـرين درودهاى رفيقـانـه

هيئت اجرايئه نهضت فراگير دموکراسى و ترقى افغانستان

اول فوريه ٢٠٠٧

 

پيام در شماره اخير "کـار" منتشر شده است.

 

http://www.kar-online.com/

 

 

 


March 11th, 2007


  برداشت و بازنویسی درونمایه این تارنما در جاهای دیگر آزاد است. خواهشمندم، خاستگاه را یادآوری نمایید.
 
بیانات، پیامها و گزارشها